NU BÖRJAR MAN KÄNNA AV VECKAN...

Efter att jag hade duschat innan skulle jag bara lägga mig i soffan en liten stund och det resulterade till att jag somnade i två timmar! Jag skulle ju åka till Johannas match, men det missade jag såklart... SMART!
Jag tror vi fortfarande ska äta på George´s, hon kommer nog och hämtar mig istället. :)

Innan jag somnade (jävla dumhuvud) städade jag litegrann och fixade med tvätten. Jag har blivit en sån liten hemmafru de senaste dagarna, det börjar bli farligt det här. Pappa kanske kommer begära att jag ska göra det varje dag och det går ju absolut inte, eller hur? ;)
Nej, men jag tror det finns en liten städtant inom mig, jag älskar när det är ordning och reda!

Även fast jag sov i två timmar nu är jag fortfarande trött. Och det bästa är att jag ska jobba hela helgen. Jippie.

Nej nu ska jag börja göra iordning mig lite, jag råkade visst somna med handduken!


Förresten, ni skulle ju få se min portättbild som jag tog i skolan!



Inte så bra kvalitet på kortet, men ursäkten är att jag tog "kort på kort" med mobilkameran. :P
Blev inte sådär jättenöjd, men nöjdare än de andra gångerna faktiskt.

Så, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test