I´TS TOO LATE TO APOLOGIZE

SEENNA SEEEJOOR!

Jag vill festa, NU !!
Jag är så jävla uttråkad så det finns inte.
Vi har firat min lillebror ikväll och imorgon ska jag jobba tidigt,
så det finns ingen chans för mig att festa ikväll......
ÅH, just när allt ska hända så kan jag inte.
FUCKFUCKFUCK ME!
Jag ska jobba hela helgen, lördag och söndag 10 - 18.
Jippie kai yey motherfucker....

Jag är så jävla sur just nu, får fan panik när jag sitter hemma på
en fredagkväll! ;(
Men men... Det va väl kul att träffa lite släktingar och tjata med dom.
Eller inte.....

Okej, nu ska jag sluta gnälla.
Skolan har faktiskt varit helt okej.
Den började med aerobic i 2 och en halv timme. Sååå skönt!
Efter det hade vi engelska uppsats och det gick verkligen
hur bra somhelst! Är riktigt stolt över mig själv, hoppas hoppas på ett MVG! :)
Sen efter skolan åkte jag hem till kära Mullsjö och tog en långpromenad med
Emma, Balder och Foxie. Alltid trevligt att tjata med Emma och leka med hundarna.

Och imorgon kväll blir det filmkväll hemma hos Malin A.
Det kommer bara klasskompisar, ska bli riktigt mysigt. (:


Men nu har jag tänka att sova, ska som sagt jobba 16 timmar
den här helgen...
Puss!


                                                                                                  / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test