PUT YOUR RECORD ON


Den här helgen har jag haft fullt upp.
I fredags och igår va det fest.

Fredagskvällen började med att jag, Malin, Johanna, Ellen och
Hannah förfestade hemma hos Johanna. Det blev lite dans och lite tequila shots,
sen va vi redo att dra!
Vi åkte in till Jkpg och gick till Centrum. Där åt vi lite mat och så. Det sög där, så
vi drog till en fest i Huskvarna. Där bråkade alla som fan så vi stannade inte länge.
Sen ringde Hannahs kompis och sa att det va fest i Tenhult (HAHA!), så det va några killar som kom och
hämtade oss. Där va det faktiskt ganska trevligt, men jag fick migrän efter ett tag så Johannas pappa kom och
hämtade mig och Johanna.

Igår va det tjejmiddag hos en annan Johanna. Hon ska snart fylla år och Malin
har redan fyllt, så vi skulle fira båda.
Det blev både mycket käk och mycket dricka, riktigt trevligt va det!
Sen senare skulle Malin och Hannah till Mullsjö men det orkade inte jag.
Så jag tog bussen hem till Robert, Jonnas pojkvän, och knackade på deras fönster.
haha, ni skulle fan sett Jonnas min, hon blev så jävla överraskad! :D
Sen satt i och tjatade en stund och efter ett tag skjutsade Robert och Jonna hem mig.
Thanks guys <3

Idag har jag övningskört för första gången!! :D
Det gick fan bättre än jag trodde, jag fick bara kärringstopp två gånger.
Jag kommer bli en mästare på att köra bil, det känner jag på mig. ;)


Annars idag ska jag ta det lugnt och läsa ut engelska boken som vi har tills imorgon.
Den är bra, men är inte alls sugen på att läsa idag....

PUSS!

                                                                                                         / Jossan


Kommentarer
Postat av: Ponny

Haha, det var trevligt med oväntat besök ;D vad duktig du är kossan :D jag måste få åka med nån gång (om jag vågar) :P

2007-10-15 @ 02:56:21
Postat av: Kossan

haha, det får du gärna. Men du måste bara veta en sak.... Det är på egen risk! ;D

2007-10-15 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test