WHAT YOURE LOOKING AT?

Hey bitches.

Idag har varit en trött/shopping/ont dag.
En mycket trött Josefine gick upp kl 06.15 hos pappsen.
Det va ingen vacker syn kan jag säga, believe me....
Iväg till skolan, träffa älskpälsk Malin. Efter skolan träffade jag min babe
Jonna, vi shoppade loss på a6. För min del blev det ett par vita knästrumpor,
bodylotion, halsduk och en skitsnygg, svart kappa. Mycket nöjd är jag :)
Jonna köpte parfym, foundation och hårinpackning och sånt där lite
smått och gott.
Love you babe, I really really trust you.
If I didn´t, I wouldn´t tell you what I told a few days ago, right?
I love you so much, you´re an amazing friend! <3

Igår ramlade jag av på hoppningen..
Fy fan vad ont jag har överallt, jag ramlade rakt in i ett hinder och fick
en bom på ryggen. Och det va ju inte direkt skönt om man säger så...
Plus att när jag ramlade av så kände jag redan i luften att min vad började krampa, som den
alltid gör, så Veronica fick stretcha den i typ tio minuter. :P
Men annars är jag hel, jag dog ju inte iallfall!

Imorgon blir det Centrum med några tjejer i klassen. Ska bli riktigt skoj!
Hoppas han kommer dit också. hoppas, hoppas, hoppas...
Sen lördag och söndag är det jobb... Suck.... men pengar får jag ju iallafall.
Måste vara positiv, tänk vad många saker jag kan köpa! :D

Nu hade jag tänkt att duscha och plocka iordning den oreda jag har orsakat.
Puss!
 
                                                                                                       / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test