WHY DO ALL GOOD THINGS COME TO AN END?

Hey Cuties!


Idag piercade jag naveln för andra gången. Det gjorde så jävla
mycket ondare den här gången än förra. Piercaren sa att det va pga av att
det är ju ett ärr där från förra gången.
Men jag är väldigt nöjd iallafall, smycket är med en guldig "diamant". ( :
Jag ska fan sköta den den här gången, THAT`S A PROMISE!!

I helgen händer det mycket roliga saker.
Imorgon ska vi tjejer till Centrum och partaja.
Skönt att komma ut lite, behöver verkligen det.
Meet you there?

På lördag ska Malin och hennes kompis ha födelsedagsmiddag (Dom fyller år ungefär samtidigt)
Då blir det väl lite party där med, alltid skoj!

Och på söndag ska jag träffa Lotta och lilla Vera, saknar dom som fan!
<3




Shit, hur ska jag klara det här?
Är jag stark nog att göra det?
Jag vill inte göra det här ensam, men hur
fan ska jag kunna berätta för någon?
Detta är mitt misstag, det är jag som
får stå för det jag gjort
och ta konsekvenserna.
Det är mitt ansvar.

I´m scared.
Scared for what the future brings me.

Jag klarar inte det här så mycket längre.
Hjälp, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test