27 DRESSES

Hallå everybody.

Veckan har varit låång, skolan suger verkligen. Men nu är det fredag och jag ser fram emot att gå på bio med Christofer ikväll. :) Vi ska se 27 dresses. Undrar vem det var som valde den egentligen? Inte va det jag iallafall. ;P mohaha.

Idag på aerobicen hade vi massage. Fy fan vad skönt det var! Malin var jätteduktig på att massera och det var jag med om jag får säga det själv.
I morgon och på söndag är det jobb som gäller. Pallar inte, men vad gör man inte för pengar? Skulle egentligen jobbat 17 - 20 ikväll, men jag slapp på grund av att det hade blivit nått konstigt med schemat så det var massa som var uppskrivna på den tiden.

Igår fikade jag med Jonna och Melle. Trevligt att träffa dom, jag har inte sett Melle på ett tag nu.
Shit, måste göra iordning mig nu!
Ha en bra kväll allihop!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ewie

den såg jag häromdagen :P helt okej film

2008-04-04 @ 16:13:53
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Hanna =)

27 dresses är faktiskt ganska bra :)

2008-04-04 @ 16:18:55
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test