FREDAG

Det är äntligen helg och jag slutade skolan redan vid halv två.
Jag åkte bara hem och åt lite soppa, gott som alltid!
Snart bär det iväg till Mullsjö, jag ska umgås med mina kära vänner Emma och Sara. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske hyra en film och bara prata.

ÅH, vet ni? Idag fick vi reda på om vi fick godkänt eller inte på det nationella provet i matte B, vi fick alltså inte reda på om vi fick VG eller högre.
Och jag fick godkänt! En sån jävla stor sten släpptes från mina axlar, har gått och varit orolig att jag inte hade klarat det. Skönt att få reda på det innan helgen. :)

I helgen ska jag jobba, lördag och söndag 10 - 18. Är inte alls sugen, men jag gör det för pengarna som alltid!
Jag som hade hoppats på att få servera Hv på deras guldmiddag, men Johanna ringde till dom idag och sa att de satte in den sista precis innan hon ringde. FAN OCKSÅ... Fatta att jag skulle varit världens lyckligaste människa om jag fick göra det? Men men, Johan vet att jag älskar honom ändå!

Vad ska ni göra i helgen gott folk?

Nu måste jag dra, Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test