HELG!!!!

Äntligen helg. Ni fattar inte vad jag har längtat!

Idag ska jag leka med mina tjejer i Mullsjö, alltid lika kul!
Och imorgon ska jag och Emma vara hårmodeller för Mix på förmiddagen. Jag ska bli blond och Emma vet vi inte än. Hon kanske blir blond hon med ;) haha, nääääe.

Och imorgon kväll blir det först middag hos Johanna och sen kommer det massa folk till henne och då blir det supa, supa och åter supa som gäller!! :D LÄNGTAR!

Kom precis hem från skolan, vi fick sluta tidigare idag baraför Katrin var på snäll-humör idag.
Jaha, nu sa mamma visst att jag är tvungen att vara bilmekanikerassistent åt henne...

Ha en bra helg allesammans!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test