I´LL DO WHATEVER I WANT

That´s right. You know who you are.

Denna fredag har varit jobbig like hell. Idag var den stora dagen som jag har pluggat till i flera veckor, vi hade nationellt prov i Matte B. Det gick faktiskt ganska bra, jag är nästan säker på att jag får G iallafall. Men såklart hoppas jag på mer! Vi får se, only time can tell.

Annars idag har jag bara kommit hem och luggit på soffan och halvsovit. Vet inte vad det är med mig, jag är trött nästan hela tiden. Men det är väl skolan antar jag.
Emma ringde innan och frågade om jag ville komma till Mullsjö och titta på hockeyn, men hade inte orken nog att pallra mig ända dit, till landet du vet. ;D Dessutom ska jag upp och jobba tidigt imorgon.

Ikväll blir det hockey med brorsan som gäller.
Ha en bra kväll allihopa everybody! ;P
Och Hv; IKVÄLL TAR VI HEM GULDET DÄR DET HÖR HEMMA, JÖNKÖPING!!!!
HÅÅÅVE, HÅÅÅVE BLÅ!!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test