RYHOV OCH RÅPLUGG

Jahopp, nu är ännu en torsdag snart över. Veckorna börjar gå snabbare och snabbare tycker jag.

Idag åkte jag in till skolan vid tio efter att Malin ringt- och smsbombat mig på morgonen. Vi pluggade och åt i skolan. Det känns faktiskt ganska bra inför det nationella provet imorgon. Jag kan nästan allting nu, bara lite småsaker som jag ska sitta med ikväll. Det känns skönt att vi kommer att få ett formelpapper. Tänk om man skulle behöva vara tvungen att komma ihåg alla formlar...

Sen vid tolvtiden åkte jag och Malin upp till Ryhov och hälsade på Hannah. Hon mådde förhållandevis bra, vi satt och snackade med henne och hennes mamma. Efter en stund kom läkaren och lärde oss lite om sjukdomen. Det är skitbra att veta eftersom vi ska åka till Bulgarien tillsammans och om det händer något måste man veta vad man ska göra.
Tycker så himla synd om dig Hannah! :/ Vi ses imorgon iallafall, då ska jag få testa sprutan. ;)

Nej, nu måste jag fortsätta plugga!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test