SMOOTHIE

Mmm, jag sitter och dricker smoothie just nu. Nyttigt och gott! Det är ju perfekt, eller hur?

Kom hem från en springrunda för ett tag sen. Ingen bra dag idag, jag kände redan efter 1 km att kroppen inte hängde med riktigt. Jag har faktiskt mått illa hela dagen. Och om inte det räckte så snubblade jag på en trädrot och hela foten svullnade upp.... Och mamma ramlade också och skrapade upp armbågen och knäet. Stackars lilla mamsen.

Idag hade vi nationella engelska writing. Det kändes rätt okej faktiskt, jag skrev om att det var det var svårt för de unga idag att typ skaffa jobb och lägenhet. Att bli vuxen helt enkelt. Hoppas på VG iallafall. Sen om det blir MVG kommer jag ju inte direkt klaga. ;)

Imorgon är det skola, vattenpolo, gymmet och jobba som gäller. Busy as always!

Ha en bra kväll!
Kisses

image15

Jag och Hannah 12/4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test