SOOOOL!!

Det är så underbart väder ute! Jag orkade verkligen inte gå till skolan idag, så jag har luggit på balkongen i bikini och solat och bara njöt av värmen.
Jag ska jobba idag, 17 - 20. Ser verkligen inte fram emot det, men pengar är ju alltid bra att ha. ;)

Det har hänt ganska mycket sen jag skrev sist. Hv tog SM - guld!! Så jävla gött! Men jag sa ju det innan, så jag blev inte förvånad direkt. Jag, Johanna, Malin E och Malin A var och firade guldet i söndags. Det var en sån stämning, sjukt kul kväll!

Vi har haft två nationella prov hittills, Ma B och Sv B. Det gick ganska bra tror jag, är mest nöjd med svenskan.

Nej, nu blir det grönsakssoppa som gäller.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test