WE ARE EVERYTHING WE NEED

Hemma efter en dag på jobbet. Det har varit rätt okej idag faktiskt, jag har varit ganska pigg och alla har varit allmänt trevliga. Och jag klagar ju inte när lönechecken kommer med posten. ;)

Igår var somsagt jag och Christofer på bio, 27 dresses. Vi hade det riktigt mysigt och efter bion tog vi en fika på Coffeehouse by George. Jag var tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom jag skulle jobba tidigt dagen efter.
Men kvällen var underbar iallafall! :)

När jag kom hem idag hade mamma lagat asgod mat. Quornbitar och en jättegod sallad med potatis, sockerärtor och ruccola bl.a. Tack mamma! <3

Nu ska jag titta vidare på "Manlig strippare sökes". Haha, världens roligaste program.
Killar, SNÄLLA förstå att det absolut inte är sexigt när ni strippar. Jag kan fan inte sluta skratta när de försöker vara porriga och seriösa. Humor på hög nivå!

Ha en bra kväll.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test