WE HAVE SOMETHING

Bloggen har ju inte fungerat på ett tag, men nu så är det dags att börja igen!

Det har hänt ganska mycket sen sist. Jag och mamma var på ett Aloe Vera homeparty i torsdags. Det var faktiskt hur kul somhelst! Mamma tvingade med mig hem till hennes kompis Malin, där var det fem andra vänninor till mamma. Jag trodde att jag skulle bli värsta outsiderna eftersom alla va vuxna där, men icke sa Nicke!
Alla var jättetrevligt och vi hade det hur kul somhelst. Annika, hon som sålde produkterna, var också trevlig och vi fick testa massa olika saker. Typ tvål, ansiktsscrub, ansiktsmask och massa krämer, alla med minst 97% aloe vera. Jag blev kär i alla produkter typ eftersom mitt ansikte blev lika lent som en bebisrumpa!

I fredags var det tjejkväll med Emma, Jonna, Sara och Kajsa. Mycket trevlig kväll, vi var hemma hos Jonna och Roberts nya lägenhet. Vi tittade på film och pratade massa. Fick reda på att Isabelle och Jonas väntar barn, är jätteglada för deras skull! :)

I lördags var det konsert som gällde med Emma, Jonna, Sara och Robert. Vi gick på De lyckliga kompisarna, det är ett punk/rock band från Stockholm och vi var i folkets park i Huskvarna. Jävlar vilket drag det var där! Jag och Emma var som galna och bara hoppade runt. :P

Nu måste jag sova, skriver mer imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test