YOU`RE NOT THE ONE YOU USED TO BE...

Hej alla.

Måndag igen, suck. Ännu en vecka av jobbig skola som jag knappt kan pallra mig upp på morgonen och gå till.
Jag är bara så trött och oengagerad på nästan allt just nu...
Längtar mer och mer till Sunny Beach för varje dag som går. Det är sjukt hur kul det kommer bli!
Malin, Johanna, Hannah Malin och jag, bästa teamet ever! ;D

Idag har jag och Malin shoppat (vi skippade engelskan) på a6. Båda hittade en del faktiskt, men problemet var att jag inte hittade det jag var ute efter, några partylinnen. Men jag köpte iallafall ett bar AS snygga pumps som är svarta med rött på undersidan på Wedins. Dom är jävligt höga, så jag får nog gå runt med dom hemma innan jag beger mig ut på stan med dom! Sen köpte jag ett par vita shorts på Vila och ett vitt långt linne på Gina.
Är väääldigt nöjd med mina inköp idag!
Fast nu har jag knappt inga pengar kvar... Har typ 180 kr på kontot och så lite pengar har jag inte haft på ungefär 3 - 4 år. Shoppaholic, jag?

Lite senare på kvällen åkte jag och mamma upp till Mariebo och sprang 5 km.
Jag älskar att springa! Det är fan det bästa som finns. Rensa tankarna och bara ge allt man har. I love it.

Nu ska jag titta på "Mannen som talar med hundar". Det är sjukt bra!
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test