LET ME BREAK YOU DOWN

Söndag. Dagen då man egentligen har panik för att man inte har pluggat på hela helgen, eller då man tänker på att man måste gå upp kl. 06 dagen efter.
Men så är inte fallet denna söndag. Varför? FÖR ATT DET ÄR LOV!
Fan vad skönt det ska bli att sova hur länge jag vill i en hel vecka, jag ska knappt inte jobba heller. Bara tisdag kväll.
På torsdag åker vi brudar till Gbg och festar och shoppar. Kan det bli bättre?

Idag är det ju lite molnigt, men vädret har lovat fint väder i veckan. DÅ ska jag glassa runt med mina vänner med en cigg i handen och bara leva livet.



Och förresten, jag vill vara brun igen! Det är nog dags att antingen köpa ett månadskort på solarium eller köpa en bus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test