ANTM FINAL

Goooood evening friends and family! (ja, jag vet att mina päron läser det här. HEJ MAMS AND PAPS!)

 

Jag mår en aning bättre nu, men det var nog bra att jag tog det lugnt under dagen. Efter det att jag skrev det senaste inlägget så var jag så jäkla trött att jag SOMNADE! Vad fan är det för fel på mig? Jag tar aldrig powernaps, men nu har jag gjort det två gånger sen jag kom hit.

Kärring, here I come?

 

Jag har precis kollat klart på ANTM cycle 13 tror jag, det var de där små modellerna iallafall. Det var final så nu vet jag vem som vann! Hehehehe, det vet inte niii! Eller det kanske ni gör, jag vet inte. Men USA måste ju vara före med avsnitten?

 

Jag ska fortsätta läsa Twilightboken nu, den började bra iallafall. Nu hoppas jag verkligen att den är så bra som alla säger, annars blir jag sur!!

 

Just det, jag glömde visa sakerna jag köpte igår. Visar imorgon, lovar!

Puss och godnatt!


Alla modeller var tvungna att vara under 5'7" denna säsongen!


Kommentarer
Postat av: fia

Hej har några frågor.

1. Trivs du i din familj?

2. skulle du rekomendera någon att åka som au-pair till just USA, varför? (förutom att det är ett fantastiskt land)

3. Hur långt är 5´7 i cm?

4. Kan du inte visa flera "dagens outfit"

5.Hur mycket tjänar man som ettårig au-pair? Du behöver inte säga vad du får utan mer det är ca .....yusen eller nåt, det vore kul om du kunnde svara i ett inlägg ;) ha det toppen i mitt drömland. hehe kram Fia

2009-11-19 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test