BECAUSE I LOVE TO SHOP

Hej!

Slutade för typ 40 minuter sen. Jag skulle egentligen sluta nu vid 20, men S erbjöd sig att lägga M. Himla snällt!

Nu har jag precis käkat lite kvällsmat och ska snart avnjuta mina underbart goda hallon som jag köpte för ett par dagar sen. Fy fan vad gott det är, kommer nog bli beroende tror jag...

 

Dagen annars har varit bra! Jag jobbade till 10, mötte upp Sarah vid 11.30 och vi gick in på Abercrombie & Fitch för att shoppa lite. Jag var tyvärr tvungen att hålla i plånboken för jag är pank. Haha. Men jag får ju pengar imorgon så det är lugnt! Sarah hittade en skitfin kofta, men köpte den aldrig eftersom hon inte kunde bestämma sig för vilken färg hon ville ha. Jag är lite sugen på den också, men jag får se hur jag gör.

 

Vi åt lunch på något kinaställe, riktigt god mat! Det var typ den största portionen jag någonsin sett, så jag tog faktiskt en doggybag med mig hem för första gången. Jag kan nog äta den maten till lunch två gånger!
Sarah var tvungen att hämta flickan i skolan, så vi sa hejdå vid 13.30. Jag åkte hem, bytte om och drog direkt till gymmet. Väl där körde jag styrketräning och så gick jag en stund på bandet. Jag känner mig inte helt okej, så jag tog det ganska lugnt!

Jag lovade ju er att visa sakerna jag köpte i tisdags, så here you go:


Efter två månader i New York har jag äntligen köpt I <3 NY- tshirtar! 9 $ för båda.


En fin, kort kofta med coola pärlor vid axlarna från H&M, 24 $ om jag inte minns fel.


En vanlig, svart väska från Aldo, 50 $



Nej hörreni, nu ska jag fortsätta läsa Twilight. Okej, jag erkänner. Jag är fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test