BILDER FRÅN IGÅR

Kvällen igår var trevlig.

 

Jag åkte upp till Angelicas, Elins och Jennifers hotell vid 21-tiden efter att ha gjort iordning mig. Vi köpte lite alkohol och förfestade på deras rum.

Vid 23.30 tog vi en taxi till World Trump Tower på första avenyn. Det skulle vara ett cocktailparty där och det var det. Men det var inte sådär jättemycket folk, så det blev mest att sitta och snacka med varandra och lite andra människor. Men man tackar ju aldrig nej till gratis drinkar! ;)

Vid 03 skulle vi gå vidare till Kiss & Fly med några promoters, men jag kände att det inte var någon idé eftersom de var sega och jag skulle upp och jobba morgonen efter. Så jag tog en taxi hem och var så duktig att jag kom i säng innan halv 4!



Moi igår. Ny klänning från Forever 21.

 


Jennifer, jag och Elin på World Trump Tower.


Angelica



Gratis är gott!




Det var iallafall kul att träffa tjejerna igen, det får vi göra om mer gånger! :)

Visar bilder från idag senare, det har varit en underbar dag här i NYC!
Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test