BIO

Nu har jag jobbat ett par timmar. L ska sova över hos sina farföräldrar ikväll, så det vara bara jag och M!

 

Vi gosade som vanligt och läste massa böcker. Hon har blivit helt besatt av böcker nu för tiden, så jag läser typ 15 böcker per kväll! Men det är kul om hon tycker om det :)

 

Nu ska jag snart gå mot Union Square, jag ska på bio med Edwardo! Jag vet inte riktigt vilken film vi ska se än, det får vi helt enkelt bestämma när vi är där!

Jag mår fortfarande inte bra, men om jag inte gör någonting ikväll blir jag galen!

Vi hörs imorgon, puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

ohhh, nice!! när bytte du bild sådär??

Det va ju roligt.. jag måste fan ta och slylea upp min blogg med. puss

2009-11-26 @ 17:30:52
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test