DON`T BE TARDY FOR THE PARTY

Jag har precis avnjutit lite kvällsmat, himla gott var det. Bara så ni vet.

Gymmet gick jättebra idag, jag styrketränade igenom varje stor muskelgrupp och sen sprang jag på löpbandet i typ 25 minuter. Jag är nöjd!

Jag började jobba vid 16 och slutade nu. Eller ja, jag jobbar fortfarande tekniskt sett eftersom föräldrarna är ute och äter middag, men jag behöver ju inte göra någonting. Ska alldeles strax sätta på en tvätt och poppa lite popcorn. Det var längesen jag åt det, och det har ju inte så mycket kalorier. Perfekt! :)

Jag sitter och tittar på The real housewives of Atlanta. Haha, nu sjunger Kim sin hitlåt, "Dont be tardy for the party". Hahahahahaa, livet!

Imorgon blir det antagligen utgång, på lördag också. Då ska vi ju fira mig! Jag fyller år på tisdag. 19 unga år blir jag! :) Känns som att jag har varit 19 ett bra tag nu, så det är skönt att faktiskt bli det.
Man måste ju passa på att gå ut nu när jag är ledig hela helgen och allt!


En galen utgång med Sarah & co. för några veckor sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test