BUBBLEBATH

Gud vilken skön kväll jag har. Efter att barnen hade somnat och föräldrarna åkte iväg på en fest (jag ska jobba till 00) så åt jag lite god kinamat, tjatade med lite folk på msn och tog det lugnt.
Sen tappade jag upp ett bad med hallonbadskum, tände vanlijljus och bara njöt. Det var riktigt längesen jag tog ett bad eftersom vi inte har något hos pappa och mamma gjorde en dusch istället för ett tag sen.
Jag låg där tills jag blev ett russin. Men det roliga är att jag blir så himla uttråkad efter typ en kvart. Då blir jag som ett barn istället som ska vara under vattnet och testa hur länge jag kan hålla andan. Haha!

Nu har jag precis käkat lite B&J och dricker nu en diet coke. Livet är gött!

Imorgon börjar jag vid 8, så jag ska nog sova snart. Edwardo frågade om jag ville ta en drink med honom efter jag slutat ikväll. Det skulle jag jättegärna göra om jag inte började vid 8 dagen efter. Men det kommer fler gånger! :)



Förresten, har ju glömt att visa er min nya, snygga plånbok!

Den kommer ifrån DKNY och kostar 65 $



Detta nagellacket fick jag av Nancy (nannyn) i födelsedagspresent, plus 3 läppglans. Jag tror nog detta lacket kan vara snyggt till rätt kläder, det glittrar som bara den i verkligheten!



Nu ska jag titta vidare på Brokeback Mountain, jag älskar den filmen.

 

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: annathereserese

Hittade nyss din blogg! Kan du lägga ut lite mer bilder från din vardag kanske, lite bilder från gatorna på Manhattan? Jag var där år 2008 och jag kan inte sluta längta tillbaka dit! :D

2009-11-22 @ 15:48:59
URL: http://annatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test