P DIDDYS FEST IMORGON KANSKE?

Hallå!

 

Jag kom precis hem från Sara, den tyska au pairen som jag har lärt känna under mina veckor här. Det tråkiga är att hon åker imorgon. Inte hem, men hon ska på sin resemånad nu. Hon kommer tillbaka under två dagar i slutet av månaden men då hinner vi bara ses över en fika. Riktigt tråkigt, hon åker precis när vi lärde känna varandra!

 

Vi hade det iallafall trevligt, Susanna var där också och det var kul att träffa henne igen! Vi färgades Saras hår och snackade massa. Hon kommer åka till så jäkla många städer här i USA under denna månaden och jag är så avundsjuk! Jag längtar redan efter min resemånad, då jäklar ska jag uppleva det riktiga USA, haha! :)

Men nu till lite mer saker som ligger lite närmre i tiden. Imorgon ska jag eventuellt på P Diddys födelsedagsfest! Han fyller 40 år och det ska firas på någon klubb som heter Kiss & Fly tror jag. Jag ska dit med Susanna och hennes vänner. Det kommer säkert bli grymt!

Och vet ni en sak. Jag är lycklig. Jag insåg det igår, jag är så jävla lycklig. Tänk vilket underbart liv jag har med den fina familjen jag har kommit till, boende i den staden jag alltid velat bo i och jag har lärt känna massa underbara tjejer! Och samtidigt veta att de jag älskar väntar på mig där hemma. Jag var orolig för att alla skulle typ glömma bort mig under detta året, men när jag tänker efter så vet jag vilka som älskar mig och alltid kommer finnas kvar. Det känns otroligt bra.

Så nu jäklar taggar jag till PIMP DADDY (som Susanna trodde han hette, haha!) imorgon och ser fram emot ett fucking great år här på Manhattan!!

Eftersom jag är på så bra humör just nu bjuder jag på lite mer bilder från i lördags:



En ledsen Josefine efter olyckan med kepsen...



Så jag var tvungen att dricka mig gladare



In the caaaaaaab!



Hudson Terrace



Jag och Angeliqa!


Nu ska jag titta vidare på teve, jag är ledig imorgon så jag planerar att vara uppe sent och sova läääänge imorgon!

PUSS mina söta små kycklingar där hemma!


Kommentarer
Postat av: Sara

vad coolt att du ska på hans fest! :)

2009-11-03 @ 11:50:00
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: sis

faaaan vad fancy-schmancy nu har blivit då;) Värsta up-town tjejen ju;)



love ya

2009-11-03 @ 21:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test