EAST RIVER

Hej!

 

Idag har jag jobbat i typ 9 timmar. Under förmiddagen tog jag med M i barnvagnen på en långpromenad på två timmar längs med East river. Det var jättefint väder idag också, strålande sol! Men man känner att det är höst nu, det är mycket kyligare än förra veckan. Snart ska jag bege mig ut på en löprunda längs med floden, det är verkligen underbart där!

När jag slutade vid 19.30 gick jag direkt till gymmet och sprang på löpbandet i 30 min. Det var riktigt skönt, jag körde på en hög nivå så det var jobbigt i slutet. Men det gillar vi!

Nu sitter jag här i sängen och har precis käkat lite kvällsmat. Har fått två förfrågningar om jag ville göra något ikväll. En från Francis som ville att jag skulle komma till någon bar och ta ett par drinkar. Och en från Edwardo som undrade ifall jag ville gå på bio ikväll.
Men jag orkar inte ikväll, men jag och Edwardo bestämde iallafall att vi ska på bio på onsdag kväll istället! :)

Nu ska jag titta vidare på American Music Awards, godnatt!




(Nu spelade precis Green Day "21 Guns". Fy fan vad bra dom är live! Åh, minnena kommer tillbaka när jag, Louice och Emelie var på deras konsert för typ 4 år sen)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test