EAST RIVER

Jag fryser. Och har rethosta. Det är jäkligt irriterande tycker jag.

Jag tror det är en liten bieffekt av vaccinet som jag tog i Söndags, men så farligt är det faktiskt inte. Man har ju hört om folk som får hög feber och sådär. Så jag ska inte klaga!

 

Imorse jobbade jag en timme under morgonen. Sen gjorde jag iordning mig, tog med mig min Twilight-bok och gick till East River och satte mig ner på en bänk för att läsa och njuta av det fina vädret.

Jag satt där i kanske en timme, sen gick solen lite i moln och då blev det genast kallt. Så jag bestämde mig för att promenera hem och laga lite lunch.

Nu sitter jag på mitt rum och ska nog ta det ganska lugnt innan jag börjar jobba igen vid 17.30. Jag är skitsugen på att träna, men det går ju inte. Jag ska bara glo på tv, läsa lite till och äta lite Swedish Fish.

Det låter faktiskt inte så illa i mina öron!

 


Förra gången jag promenerade vid East River. Idag var det kallare, men minst lika soligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test