FIFTH AVENUE

Hej!

 

Idag har jag haft min lediga dag, otroligt skönt.

 

Jag sov till 11 tror jag, det känns som att det var år sen jag sov så länge! Men det behövde jag antagligen, jag har känt mig väldigt trött det senaste.

Under dagen har jag gått till banken och fixat lite saker. Sen tog jag tunnelbanan till 59:th street och gick till Abercrombie & Fitch. Där köpte jag min efterlängtade kofta! Jag ville köpa den igår när jag och Angelica var där, men då var S slut. Men en kille sa att den antagligen skulle finnas idag om jag kom relativt tidigt under dagen. Och tur nog snodde jag åt mig den sista! Så nu ligger den så fint i min lilla påse.

Jag passade på att ta en promenad hem som tog ca 45 min. Sedan dess har jag lagat mat, svarat på lite mail och läst People magazine. Otroligt givande läsning! ;)

Tog även lite bilder på Fifth Avenue:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test