FINA BILDER

Hej vänner!

 

Idag är min lediga dag för den här veckan. Min mage krånglar och har gjort det sen i lördags så jag har tagit det lugnt idag.

Men idag har jag iallafall hämtat ut de bilder jag beställde över nätet! De blev jättefina förutom ett som är ganska suddigt. Men det skiter jag i, för vi är snygga ändå! ;)

 

Ikväll blir det som sagt antagligen P Diddys fest! Det kommer bli så jäkla kul, jag såg nu att Rihanna och Jay Z kommer också. Herregud, vad ska jag ha på mig?! Just det, jag köpte en fin klänning från Forever 21 igår. Eller så tar jag en annan partyklänning som jag tog med mig hemifrån.

 

Nej, nu ska jag börja rota i garderoben och leta efter klänningar!

 


Min fina familj och jag står nu på mitt nattduksbord!



Jag och min älskade, älskade, ÄLSKADE vän Malin som snart är uppsatt på väggen! (Hon tog förresten körkort i förrgår, GRATTIS!! <3)



Och mina andra vänner, var inte oroliga. Jag har framkallat bilder på er också, måste bara köpa lite mer fotoramar så ni kan vara uppsatta på väggen också! :)


Ni ska banne mig också upp på väggen snart! ÄLSKAR ER ALLA! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh gick du på festen, hade med fått inbjudan till den, FAN hade jag bott närmre hade jag fsen också gått. sjukt roligt måste det ju vara:D

2009-11-04 @ 00:36:10
URL: http://zarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test