FREDAGEN DEN 13:E

Kvällen igår var helt okej!

 

Vi gick till någon nyöppning på en klubb som jag inte minns namnet på, det låg iallafall på 21:a och Broadway, typ 2 minuter från där jag bor. Perfekt! Där fick vi gratisdrinkar för hela slanten, stod och dansade i vip-avdelningen och hade allmänt kul.

 

Efter ett tag gick vi vidare till någon annan klubb typ 3 minuter därifrån. Även där var det gratisdrinkar och dans.

Jag gav upp vid 3-tiden när mina fötter bokstavligen började blöda. Fy fan vad ont jag hade. Killar, ni ska bara veta vad vi går igenom för att vara lite snygga för er!

 

Blev inte alls mycket bilder från igår, men här har ni några:

 





Mitt hår såg för övrigt för jävligt ut, det regnade igår och det förstördes, big time.


Nu ska jag möta upp Angelica, Elin och Zarah. Vi ska shoppa lite i Soho!
Ikväll kör vi igen, då blir det lite firande av mig med middag och utgång.

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: sis

GULLIGA SYRRAN! såååååååååååååååå söt stolt

2009-11-14 @ 19:29:19
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test