HAPPY THANKSGIVING!

Heeeeeeeeej!

Idag är det Thanksgiving här USA! Jag har verkligen sett fram emot det, det är alltid kul att uppleva nya högtider.
Vid 16 ska vi åka till N:s mamma för att äta maaaassa mat. Yummie!

Under förmiddagen gick jag och M till lekplatsen på 2:a Avenyn. Hon gick hela vägen med sin lilla barnvagn! Helt sjukt hur hon har utvecklats sen jag kom hit!

Nu är jag ledig fram till att vi åker till N:s mamma, så jag ska ta det lugnt ett par timmar och sen börja göra iordning mig! Men vad fan ska jag ha på mig? N:s mamma är värsta societetsdamen, så man vill ju se respektabel ut. Men ändå inte för strikt.
Aja, vi får se vad jag kan rota fram i garderoben!


Undrar om det kommer se ut såhär? :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! :)



Carolin heter jag, 19 år och bor i Örebro.

Funderar på att åka som au pair, helst till NY ;)

Tänkte bara höra lite om var du fick tag i din familj, hur du trivs, om det är lätt att träffa nytt folk å så :)



Hoppas att NY var allt du tänkt dej och lite till!

//Carro

2009-11-26 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test