HBO ON DEMAND

Hej!

 

Jag har precis upptäckt HBO on Demand. Där finns massa filmer och serier (bla Sex and the city- wohoo!) att välja mellan, och man kan se det precis när man vill. PERFEKT! :D

 

Dagen har bestått av många timmars jobb. Jag har jobbat väldigt mycket sen i torsdags, så nu är jag riktigt trött. Men jag ska inte jobba alls mycket under veckan, så då har jag tid att vila!

Under veckan ska jag också uppsöka en läkare, jag har ju som sagt inte mått så bra det senaste. Jag mår lite bättre idag men huvudvärken vägrar släppa och jag känner mig yr och illmående ibland. Så det är lika bra att kolla upp mina värden för att se om det är något fel. Jag orkar inte må dåligt längre!

 

Sorry för en tråkig blogg i helgen, men jag har ju jobbat mycket och har inte tagit några bilder. Men i veckan kommer det hända saker, så vänta ni bara! ;) Haha!

 

Nu börjar Desperate Housewives, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test