HUVUDVÄRK

God kväll!

 

Jag slutade jobba för en halvtimme sen ungefär efter jag la M och L. Idag var faktiskt första gången jag sa "I love you" till M. Jag har inte velat säga det för tidigt, men ikväll fick jag en såndär varm känsla i hela kroppen och jag blir så himla lycklig när hon ler mot mig och springer iväg med osäkra steg. Hon sa såklart inget tillbaka, tjejen kan ju inte snacka än, men hon visar det genom att vilja gosa lite extra länge på morgonen och kvällen. Underbart! <3

 

Mellan jobbtiderna gymmade jag som sagt och snackade lite med mamma och Emelie på Skype. Idag är det exakt en månad tills dom kommer hit! DET ÄR INTE LÅNG TID KVAR!! :D Jag längtar så himla mycket.

 

Jag har haft huvudvärk idag efter träningen som vägrar att släppa. Jag tog till och med en powernap innan! Det har inte jag gjort sen... aldrig? Nej, men jag blir jämt tröttare av det, men nu orkade jag verkligen inte vara vaken. Men det hjälpte såklart inte heller så det får bli en tidig kväll för mig så får jag se om det är bättre imorgon.

Nu ska jag titta vidare på One Tree Hill, älskar den serien!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Låter ju hur bra som helst ;) Så tror jag det är i början, kommer ju vilja att någon ska hälsa på mig varje månad ;D Just nu har jag kanske något på gång, vet inte riktigt för vi har bara pratat en gång i telefon... Försöker vara lite diskret med det om det inte blir något :)

2009-11-10 @ 09:29:56
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: sofie

One Tree Hill är bäst!

2009-11-10 @ 10:11:54
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test