MIN NYA KOFTA!

Hej.

 

Jag har mått pissigt dåligt idag. Jag har varit jätteyr, ni vet när man inte kan fästa blicken någonstans. Skitjobbigt. Så hela dagen har spenderats i sängen med tidningar och teve. Jag somnade vid 15.30 och vaknade upp vid 17 och nu mår jag lite bättre, är inte lika yr längre iallafall. Men nu har jag fått huvudvärk också, jiiippie.

 

Jag fattar fan inte vad det är för fel på mig, jag har mått dåligt väldigt mycket sen jag kom hit. Så nu ska jag ta tag i det och gå till läkaren, för jag pallar verkligen inte mer. Jag tror det kan bero på att jag inte äter ordentligt. Jag är ju vegetarian och äter alldeles för lite bönor och sånt där. Jag ska iallafall kolla upp mina värden, prata med läkaren och hoppas på det bästa!

 

Nu ska ni förresten få se min nya kofta från Abercrombie & Fitch:

 



Fin va? :) Den kostade 88 $ kommer som sagt från A&F. Haha, fy fan, man ser att jag är sliten idag!


Kommentarer
Postat av: sis

Förlåt att vi inte kunnat prata, mitt internet har cepat och nu är jag sjuk:(

2009-11-26 @ 10:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test