PAAAAARTY

Hallå!

 

Just nu har jag en liten paus från jobbet, så jag passar på att svara på lite mail och sånt där. Jag har jobbat sedan kl. 10 och slutar vid 20. Det har faktiskt gått bra hittills trots att S är i Frankrike. Som jag trodde så är N lite oorganiserad, så han ska fan vara glad över att han har mig. Haha! :D
Men jag och M spenderade förmiddagen med att gå en lång promenad med Lucy (hunden). Vi gick på 1:a avenyn och hittade en mysig park som vi gick runt i. Träffade världens snällaste par som vi började prata med. De var nog hemlösa, det såg ut så på deras kläder. Men efter mina erfarenheter så är oftast de som är hemlösa så otroligt trevliga och denna gången hade jag inte fel heller. De frågade om M var min, haha undrar hur många som tror det när jag går runt med henne på stan? Det är nog några stycken trots att vi är väldigt olika. Men iofs kan hon ju vara lik pappan!

Ikväll blir det fest! Vi har fått en inbjudan till en fest som heter "Meet the models at Trump World Tower". Det är något ställe på 1:a avenyn. Det ska tydligen komma en del modeller (daaah, det heter meet the models?) så det ska bli riktigt kul! Det ryktas även om att Derek Jeter eller vad han heter kommer också. Yankees vann ju ligan för några dagar sedan så han ska väl ut och fira! Så ikväll måste jag se riktigt bra ut om jag ska få tag på en liten modellpojke. Haha! Seriöst, jag skulle nog inte vilja ha en modellkille. Jag skulle känna mig så ful brevid honom!

Nu förfestar väl många av er, hoppas ni har det trevligt där hemma!


En av många fester med mina heta brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test