PERFECT DAY IN NYC

God kväll!

 

Jag sitter och kollar på den två timmars långa programmet om Khloe Kardashians bröllop. Mycket intriger, det gillar vi! :)

Idag har jag jobbat mellan 10 - 20. Det har varit en helt otrolig dag idag, så jag och M passade på att ta en lång promenad undr förmiddagen. Vi gick ut till floden och gick längs med den i ungefär en timme. Alltså, det var nästan för varmt för en vanlig långärmad tröja. Det kändes som försommar, heeelt sjukt! Men jag klagar absolut inte, det är helt fucking underbart att det är sånna dagar här i November!

Jag skulle egentligen följa med hela familjen till N:s föräldrar för att äta middag under eftermiddagen, men jag fick så himla ont i magen så jag bestämde mig för att stanna hemma och vila. Nu är det bättre som tur är, men jag funderar på att gå till läkaren i veckan för att få reda på vad det är.






Fint va? :) Det fanns inte ett enda moln på himlen!
Dit ska jag definitivt gå tillbaka för en springrunda eller något.


Nej, nu ska jag titta vidare på Keeping up with the Kardashians, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Va hemskt, då hade jag svimmat och aldrig mer vaknat! Jag klarar inte av sådant, haha mitt kändes knappt idag men svimmade nästan ändå ;P Hur har du det där borta? :))

2009-11-09 @ 18:39:37
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: Alina

nej va avis jag blir nu^^ kramar!

2009-11-09 @ 19:36:57
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test