PILATES

Guten Morgen meine freunde! Haha, jag tror det stavas så. Det kan ju bero på att jag och Mallan hade 70% frånvaro på tyskan... Men G, det fick vi! Med lite fjäsk och fakeleenden så går allt ;)

Jag har jobbat mellan 8-10, nu ska jag alldeles strax iväg till gymmet. Idag ska jag testa ett pass för första gången här, pilates får det bli. Jag är typ världens mest osmidigaste människa, men det här ska nog gå. Jag har ju övat lite hemma på vardagsrumsgolvet. Hehe.

Emelie, om du läser det här innan jag kommer hem så kan vi prata typ vid 20 din tid eller nått. Jag är hemma om ett par timmar!

Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej hej!

jag ska bara åka hem och hälsa på. YEY!! Kommer tillbaka till Nyår igen!:) Kram!

2009-11-30 @ 17:59:14
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test