ROAME

Hej vänner!

 

Jag har precis käkat middag med mina värdföräldrar. Vi åt indisk mat, fy fan vad gott det är! Helt sjukt. Jag åt och åt och åt. Men det kan iofs bero på att jag knappt har ätit någonting under dagen! Gott var det iallafall.

 

Jag skulle egentligen börja jobba vid 10 idag, men S ringde och sa att jag inte behövde börja förrän 15.30 om jag ville. Perfekt eftersom jag har varit sjukt bakis idag!

 

Gårkvällen var väldigt rolig iallafall. Jag, Angelica, Juulia och hennes kompis drog till Roame och dansade hela natten och fick gratis drinkar som vanligt. Jag blev kalasfull vilket jag tycker är konstigt eftersom jag inte drack mer än vad jag brukar. Men aja, alla har sånna kvällar antar jag.
Jag gick hem vid 3-tiden eftersom jag trodde att jag skulle börja jobba vid 10 idag.

Har tyvärr inga bilder från igår, tog inte med mig kameran. Men jag ska be Angelica skicka de hon tog imorgon!

Nu ska jag lägga mig i sängen och slötitta på teve. Jag har spänningar i huvudet och mår ganska illa, hoppas verkligen inte det är migrän på ingång igen...

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test