SJUUUUK, IGEN

Hej på er.

 

Jag är sjuk, AGAIN. Denna gången har jag riktiga problem med magen, har haft det till och från sen i lördags. Men idag har jag verkligen inte mått bra. Jag har knappt kunnat äta någonting, bara lite yoghurt och vatten + vätskeersättning.

Jag ska jobba ikväll, mellan 18 - 20. Jag vill egentligen inte det eftersom jag inte vill smitta barnen, men båda föräldrarna ska på ett viktigt möte ikväll och någon måste ju lägga barnen. Jag mår bättre nu så det ska nog gå bra! Jag har vilat hela dagen idag och det var värst under morgonen/förmiddagen så jag hoppas jag är bra imorgon! Om inte så åker jag nog till läkaren och kollar ifall det är någon bakterie eller något.

Och innan när jag var lite ledsen (som alltid när jag är sjuk) så piggar alltid min älskade pappa upp mig, han får mig alltid glad med sina lama skämt! :) Jag älskar dig pappis! <3

Nu ska jag fixa till mig lite och försöka äta något, hoppas ni mår bättre än mig!


Åh, kom hit nu brudar så bjuder jag på en riktig utgång! LOVE YOU ALL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test