SKRIDSKOÅKNING I BRYANT PARK

Gooood morgon!

Jag har skitont i mina fötter idag. Igårkväll åkte jag som sagt skridskor med andra Au Pair- tjejer i Bryant Park. Det ligger på 42:a gatan mellan 5:e och 6:e Avenyn.

Jag var faktiskt bättre än vad jag trodde! Först såg jag ut som Bambi på hal is, men efter ett tag kom jag igång riktigt ordentligt och flöööög över isen (okej, nu överdrev jag...). Men kul var det!
Efter en timmes skridskoåkning gick jag och 4 andra tjejer till Starbucks och tog varsin varm choklad. Tre utav dom var finskar och de kunde prata lite svenska. Haha, jag älskar finsk dialekt!


De otroligt snygga skridskorna



Rosanne, jag, Christina och Juulia!


Nu ska jag snart iväg och träna. Mår inte på topp idag, mår ganska illa och är lite yr. Hoppas det går över snart!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test