SOON, VERY SOON...

Woho!

 

Nu är det min födelsedag, hemma i Sverige iallafall! Här är det typ 3 timmar kvar så än får ni inte gratta mig. ;)

Fast jag såg på Facebook att jag redan hade fått typ 7 grattismeddelanden! :)

 

Idag har dagen börjat med lite jobb i ett par timmar. Jag tog M till Walgreens för att ta hennes passfoto, nu ska hon äntligen få ett pass lilla pluttan! Tjejen som tog kortet var världens mest otrevligaste bitch någonsin, usch på sådana. Om man arbetar inom servicebranschen ska man fan i mig vara trevlig!

Vid 11 mötte jag upp Sarah och Edwardo vid Union Square och vi gick till ett ställe och åt lite lunch. Vi satt och snackade i typ två timmar, sen gick vi till Madison Square Park med varsin varm choklad och satte oss mot en vägg och bara njöt av det underbara vädret det har varit i NYC idag. Det kändes lite som sommar när vi satt där när det var helt vindstilla, underbart!

De åkte/gick hem vid 14.30-tiden och jag gick runt och kollade lite i några affärer på Fifth Avenue. Jag hittade inga jättefina saker, så jag kom hem tomhänt. Men imorgon (på min födelsedag, WOOOOHOOO! Haha) ska jag nog unna mig en shoppingrunda. Jag har ingenting speciellt inplanerat under dagen, då ska jag nog bara shoppa, träna och blir lite firad av familjen förhoppningsvis. Men på kvällen ska jag, Sarah och Edwardo på bio!
Jag har velat gå på bio sedan jag kom hit (den jag gick på med L räknas inte, barnfilm ju! ;)) så det ska bli jättekul! Vi ska nog se Michael Jacksons film, men jag vet inte om den fortfarande går. Jag ska kolla upp det!

Nej, nu ska jag titta vidare på Gossip girl.

Godnatt, glöm inte att skriva grattis imorgon! Haha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test