SVINEFLUUUUUE, GO AWAY!

Hej på er!

 

Det blev inte en så lugn dag som jag trodde.

Jag mötte upp Angelica vid 14-tiden nere på Astor Place. Jag tog en varm choklad på Starbucks, sen fick jag ett sms av min värdmamma om att det var sista chansen på ett tag att ta svininfluensvaccinet. De hade någon vaccineringsplats på en skola uptown. Jag och Angelica bestämde oss för att åka upp dit och ta den, det var lika bra. Kön var huuuur lång som helst, så vi trodde att vi skulle få vänta i timmar. Men det gick faktiskt fort, vi stod bara i kön typ 15 minuter eller nått.

 

Väl där inne var det massa folk och man var tvungen att fylla i en blankett. Jag blev jättenervös (hatar sprutor) men det var faktiskt inte så farligt. Jag vet inte om jag ångrar mig eller inte, men nu är det gjort iallafall. Jag mår just nu lite konstigt, är lite yr och har ont i huvudet. Vi får se om jag får någon feber som många får. Hoppas inte det!

 

Efter sprutan åt vi på Subway, det var sjukt längesen jag åt där! Det var riktigt gott och vi satt och tjata om allt från bajs till sex och lågstadieerfarenheter. Haha!

Angelica åkte hem för en stund sen och nu sitter jag hemma. Jag ska ta det väldigt lugnt pga sprutan och att jag är väldigt sliten från två dagars festande och springandes runt på stan. Jag ska ta en lång dusch och måla naglarna. Mys!



Hahahaha, vi var lite ledsna och upprörda efter den traumatiserande upplevelsen....


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test