THE BITCH IS IN NEW YORK

Jag slutade för en halvtimme och ska nu avnjuta mina Swedish Fish- godisar som jag hittade i en affär idag. Jag har redan tjuvsmakat, de var helt okej faktiskt. Men om man är svensk så måste man faktiskt stödja Sverige! Eller hur? ;)

 

Idag jobbade jag mellan 8-9 under morgonen som vanligt. Efter N kom och tog hand om M och L gick jag en sväng till gymmet för första gången på någon vecka (jag har ju varit sjuk). Det var riktigt skönt att få svettas lite. Dock körde jag styrkeräning idag och inte så mycket kondition så jag svettades väl inte sådär jättemycket, men ni fattar. Det är skönt att ta i lite.
På gymmet har dom något som kallas Expressline, det är åtta stycken maskiner som tränar igenom alla stora muskelgrupper på typ 22 minuter eller var det var. Det var faktiskt riktigt bra!

När jag kom hem duschade jag och ringde till Ink for Hair, hårsalongen som slingade mitt hår förra veckan. Jag blev ganska missnöjd redan samma dag jag hade slingat håret eftersom rötterna inte var lika ljusa som det andra håret. Idag fick jag nog och ringde tillbaka till dom. Jag sa som det var och hon gav några lama ursäkter varför det inte blev lika ljust. Men fan vad konstigt att min frisör i Sverige kan få det se naturligt OCH lika ljust överallt på en gång? Det är inte som att jag har svart hår, det är ju bara mörkblondt.


Vi diskuterade en stund och kom fram till att jag skulle åka dit så fick hon titta på håret. Så jag åkte dit, visade det och var jävligt bestämd att jag inte skulle betala ett enda öre till. Först sa dom att de kunde göra en toning i rötterna för att ljusa upp det, men det skulle kosta mellan 30 - 60 dollar. NO WAY!
Jag blev förbannad så till slut gav dom med sig att ljusa upp rötterna gratis.
Det blev bättre, absolut inte lika bra som Sara gör det, men det funkar. Klart som fan att kunden ska bli nöjd!
Nej, dit går jag inte igen!


Hehe, the bitch is back! Hon var borta ett tag, men nu tittade hon äntligen fram. ;)




Kommentarer
Postat av: sis

HHAHAHAHAH! Fan, jag dör av den där godispåsen! Räcker det inte med att döpa den till något konstigt som "swedish fish", måste det skriva det på varje fisk också???! Det var kul:P

2009-11-07 @ 10:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test