TWILIGHT

God kväll!

 

Det verkar som P Diddys fest inte blir av för min del, det strulade sig med lån av leg osv. Men jag klagar faktiskt inte, det kommer hela tiden nya fester och eftersom jag inte är på topp idag så är det bättre att vila! Jag ska ju ändå börja jobba vid 8 imorgon.

 

Haha, idag är nog den slappaste dagen hittills här i New York! Jag har knappt gjort någonting, mest suttit framför teven och datorn, pysslat lite med rummet, hämtat korten och duschat typ. Men jag kände att jag behövde en sån dag även fast det räcker nu. Jag är inte en sitta-på-sitt-rum-hela-dagen-och-göra-nada -typen av tjej, men det är skönt för omväxlingsskull!
Imorgon blir det nya tag, då ska jag jobba, träna och eventuellt träffa Sarah innan hon åker till Frankrike med sin värdfamilj. Hon ska på samma bröllop som min värdmamma ska. Så jag kommer bli ensam med min värdpappa och barnen i helgen. Eftersom S är den person här i hemmet som styr upp allting och N är den som goes with the flow så känner jag på mig att detta kommer bli en mycket... intressant helg. Haha, men det kommer nog bli kul och spontant också!

Förresten, nu har det blivit stopp i min toalett två gånger medans jag har varit här. Jag bli fan galen! Pappret fastnar i hålet och jag blir lika förbannad varje gång! Sveriges toaletter är MYCKET bättre, där har vi iallafall hål som får plats med toalettpapper. Det har man tydligen INTE här i USA. Så det så. Jag kände att detta var en viktig punkt att ta upp i dagens protokoll!

Igår köpte jag förresten den första boken av Twilight-serien! Jag har inte börjat läsa än, men jag har hört många historier om att man inte kan slita sig från den när man väl har börjat läsa. Vi får väl se om det blir så för mig!

Nu ska jag äta och sen ge boken en chans. Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: lillaann

hej!! vill också jättegärna åka som aupair till usa när jag går ut gymnasiet i vår, men det blir ju lite trist ifall man inte kan gå ut alls och så. undrar bara hur du kommer in på olika klubbar och barer och så? för det är väl 21årsgräns egentligen? supertacksam för svar :)

2009-11-04 @ 21:50:51
Postat av: Anonym

jasså? har ni också dumma toaletter, vet inte hur många ggr det har blivit stopp i dessa här i detta huset alltså sedan jag kom:S

2009-11-05 @ 02:32:56
URL: http://zarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test