WORK IT, WORK WORK IT!

Jag kom hem från gymmet för en stund sen, sprang på löpbandet i 30 minuter ungefär på ganska hög nivå. Riktigt skönt!

 

Sedan dess har jag duschat och ätit den sista biten av den goda spenatlasagnen jag lagade förra veckan tror jag. Men det kommer nog inte dröja länge innan jag lagar en till, det är fan den godaste rätten någonsin!

 

Jag jobbade imorse mellan 7 - 10. Jag har aldrig jobbat så tidigt förut, men det beror på att S är i Frankrike fortfarande och N var tvungen att åka till jobbet tidigt. Självklart vaknade L vid 7 (han brukar vakna vid 8) så jag fick börja jobba tidigare.

Nu ska jag snart jobba bara typ en halvtimme medan N hämtar L i skolan. M sover, så det enda jag behöver göra är att ha min dörr öppen för att höra på monitorn om hon vaknar. Gött jobb va? ;)

 

Lite senare ska jag kanske träffa Christina, en ny Au Pair här i området. Hon är hos den familjen som Sara var hos. Det ska bli trevligt att träffa henne och se ifall man kommer överens! Det är alltid lika spännande.

Nej, det var nog allt jag hade på hjärtat. Vi hörs ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test