SISTA UTGÅNGEN MED GIRLSEN

Hej!

 

Jag kom hem till pappa för ett par timmar sen, jag orkade aldrig åka hem med nattbussen till Mullsjö.

 

Igår var en bra kväll! Först hade jag avskedsmiddag med mammas sida av släkten. Det var trevligt, trots lite tjaffs mellan mig och Emelie. Mamma hade lagat jättegod mat, soppa till förrätt, rostad potatis, palsternacka och morötter och kalkon (grönsaksbiff till mig) till huvudrätt och choklad till efterrätt. Hur gott somhelst!

 

Efter middagen skjutsade mamma upp mig till Ellen där hon och Malin var. Vi pimplade lite vin, kedjerökte och sen begav vi oss ner till stan. Haha, vägen ner till stan är för barnförbjudet för att skrivas här, så det stannar mellan mig, Malin och Ellen! ;)
Först gick vi till Amor och träffade på lite kompisar. Malin kom inte in, så hon gick till Centrum med Amanda och Sofia istället. Jag och Ellen satt kvar med Eddie och gänget och snackade lite.
Sen gick vi vidare till Centrum och hade verkligen skitkul! Vi dansade, drack och skrattade verkligen hela tiden. Ååååh vad jag kommer sakna mina tjejer... Jag dör fan.

Ellen åkte hem lite tidigare än oss andra, så jag och Malin gick och dansade. Där var det några killar som tafsade (som vanligt), men en som var ovanligt på mig. Vi försökte gå bort från honom, men han följde efter HELA tiden så det slutade med att jag puttade honom så jävla hårt att han nästan ramlade. Jävla idiot!
Men inget kan förstöra mitt och Malins sug efter dans, så vi bara fortsatte som vanligt, haha!

Jag sov hos mamma och kom som sagt hem till pappa för ett par timmar sen. Nu ska jag börja packa det sista och sen kommer Malin, Ellen, Johanna och kanske Hannah och säger hejdå. Usch, jag vill inte ens tänka på det.
Jag kan inte förstå att vid den här tiden imorgon är jag påväg till New York! Helt sjukt.

Här är min outfit från gårdagen förresten:


Top från H&M

Jeans från Vila

Skor från Scorett

 

Nej, nu måste jag verkligen börja packa klart. Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: fredrica

jag saknar dig josse och är sjukt avundsjuk påå dig som är i usa . måste ses när du kommer hem och jag ska frösöka ta mig till jönköping nu någon dag , va rädd om dig ! puss<3

2009-10-05 @ 22:03:00
URL: http://fiiabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test