JAG ÄR TILLBAKA EFTER HELGEN

Hej sötnosar!

Jag jobbar på här ute i huset, närmare bestämt 11 timmar per dag i en vecka... Jag åker tillbaka till NYC imorgon vid 11 och är framme vid 14.30. Då är jag ledig fram till måndag, så jäkla skönt! Men jag har en känsla av att jag kommer vara ännu tröttare efter helgen med de saker jag har planerat! ;)

Jag kommer börja blogga som vanligt efter helgen, kommer absolut inte ha tid innan måndag.

Nu ska jag kolla på Fångarna på fortet, fan vad kul att det är tillbaka, NOSTALGI!




Kommentarer
Postat av: Anna

Låter härligt med en fullspäckad helg :) Åker till Manhattan nästa vecka och stannar i 6 dar, och undrar om du som bor där har några tips? Typ restauranger, shopping, sevärdheter osv. Gärna vad man kan skippa att göra också. Skulle vara jättesnällt om du orkade ta dig tid :)

2010-08-27 @ 21:49:38
Postat av: Aaron

kram

2010-08-28 @ 22:12:51
Postat av: Madeleine

Hej! Jag har precis kommit till New York för att vara au pair hos en familj som bor på Manhattan, kanske du har lust att ses och ta en fika, visa mig runt eller så? Skicka gärna ett mail :) ha det toppen!

2010-08-29 @ 00:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test