ALICE IN WONDERLAND

Hej på er!

Jag skulle egentligen jobba till 20, men fick sluta vid 19 istället. Mycket skönt eftersom jag fick väldigt ont i magen ett tag. Men det börjar bli bättre nu som tur är!

Idag har jag jobbat typ hela dagen. Men det har varit mycket chill, Mala sov i typ 2,5 timmar och Lucas var iväg på en playdate så jag kunde duscha och ta det lugnt under tiden.

Om en timme ungefär ska jag möta upp Christina vid bion på Union Square. Vi ska nämligen se Alice in Wonderland i 3D. Jag har velat se den ett bra tag, så detta ska bli kul!
Jag hoppas bara mitt magont blir bättre, jag hatar att ha magknip...

Nej, nu ska jag göra iordning mig. Puss!


Jag innan idag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Innan idag jossan heter igår!

2010-03-26 @ 03:37:51
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: klara

hej hej, jag kom in på din blogg alledes nyss, och jag läste att du var under 21 (?) men går det att få tag på drinkar och sånt ändå? hahah ;) sköt om dig

2010-03-28 @ 21:06:20
URL: http://atklaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test