CELEBRITY NR. 8?

Hej!

Springrundan imorse var underbar som vanligt. Det var lite jobbigare idag än i måndags, jag har verkligen tappat sjukt mycket kondition.

Nu under dagen har jag också ÄNTLIGEN storstädat mitt rum. Det var så jävla nasty. Men nu är det skinande rent igen, just the way I like it!

Nu ska ni få se bilderna och inköpen från gårdagen. Jag hade en skön dag i Soho, jag spenderade många timmar i Top Shop, men jag fick bara med mig några smycken. Men dyra var dom! Dock hittade jag mina drömskor, ett par mockakilklackar men öppen tå i en beige färg. Ååååh, jag är så jäkla kär. De är verkligen perfekta! Jag köpte aldrig dom eftersom jag tyckte dom var lite för dyra och jag har ju precis köpt två par. Men nu kan jag inte låta bli, imorgon är det jag som går dit och slår till! :)


Det var nästan för varmt att gå med skinnjacka igår!



Jag hittade ett par söta, höga jeansshorts på H&M för 25 $


Mina nya, fina kilklackar från Aldo, 75 $


Örhängen från Top Shop, 15 $




En cool dödskalle ring som också är en klocka! Perfekt för mig som aldrig har klocka på mig. Från Top Shop, 32 $.


Och just det, jag berättade ju att jag träffade en liten kändis inne på Top Shop. Det var vinnaren av Americas Next Top Model 3 tror jag, Eva. Hon var jättesöt i verkligheten och jag gick fram och snackade med henne, och hon var verkligen trevlig! Jag hade intrycket av henne att hon skulle vara en bitch, men så var det verkligen inte.

http://img1.tvloop.com/img/showpics/75/ca/l359fe7350000_1_431.jpg
Vackra Eva!

Kommentarer
Postat av: sis

Snygga shorts:D Bra att någon av oss är smala nog att ha dem, jag hade sett ut som en mindre val;)pussssss

2010-03-12 @ 18:13:41
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test