CHATTROULETTE

God morgon!

Ja faktiskt så är det det för mig. Jag jobbade bara en timme mellan 8-9 imorse, men jag var verkligen så jävla trött så jag gick och la mig nästan på en gång och sov fram till 12.30.

Skönt kan tyckas, men nu är jag nästan tröttare än vad jag var innan. Jag fattar inte hur jag kan vara SÅ trött, det är inte så att jag har varit ute och rännit hela nätterna? Nej, jag börjar nog bara bli gammal... Jag blir ju trots allt 20 i år!

Jag börjar jobba igen vid 18 och tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag hade planerat att träna, men jag vet inte hur det blir med det. Det gör lite ont runt hjärtat idag också, så det är nog bäst att ta det lugnt.

Igårkväll kom Linda hit efter jag hade lagt barnen. Vi beställde pizza och skulle egentligen kolla på filmen Australia. Men det blev mest snack och efter ett tag kom en överlycklig Elin förbi efter att ha varit på Jamie Cullums konsert.
Haha, hon visade oss en skitrolig sida. Det heter chattroulette tror jag och det går ut på att man kan prata med vem som helst i världen. Det var skitkul, vi snackade med massa roliga människor. Men vi såg ju en hel del konstigheter, fy fan... Men för livet, eller vad säger ni Elin och Linda? :D Haha, fyyyy fan.

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv och komma utanför dörren iallafall. Jag ska ta en promenad eller något, kanske till Whole Foods och köpa något gott!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test