HALVLEK

Jag har ju glömt berätta att jag har varit här halva tiden nu!

Det är heeeeelt sjukt vad tiden går fort, jag har varit här i ett halvår. ETT HALVT ÅR! Herregud, snart är jag 40 bast med 3 ungar och med ett jobb som jag hatar, haha!

Idag har jag jobbat ganska mycket under dagen, mellan 8 - 10 och 12 - 16.30. Jag och Lucas har varit på playdate med hans kompisar, vi bowlade på Bowlmor vid Union Square. Det var kul, killarna ramlade och råkade tappa kloten hela tiden, men ingen kom till skada iallafall ;)

Ikväll är jag ledig plus imorgon har jag min lediga dag. Jag vill hitta på något kul!! Men jag är paaaaaaank och jävligt trött. Men om jag åker till det billiga stället (Asia) och dricker några drinkar där så borde jag inte spendera allt för mycket pengar... Hoppas jag!


Nu ska jag ta en dusch. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test