I´M NOT A PSYCHO, JUST HUMAN

Igårkväll var en hemsk kväll och natt.

Inte bara ångesten, utan migränen som kom från ingenstans under natten. Jag spenderade hela natten vaken och tänkte att jag skulle svimma av smärta när som helst. Men det gjorde jag inte.
Jag överlevde, som vanligt.

Jag skulle egentligen börja kl. 9 på morgonen men eftersom huvudvärken inte hade lagt sig och brist på sömn gjorde att jag var helt slut frågade jag min värdmamma om det var okej att jag började senare. Självklart var det okej, så jag somnade om och sov till 12. Vaknade någorlunda mänsklig igen och började jobba vid 12.30. Det var lika bra, jag orkade inte sitta inne i mitt rum och tänka mer. Måste hålla mig busy.

Dagen har flygit iväg, det har bara varit jag och Mala idag mestadels av dagen för att de andra har varit på besök hos några vänner. Vi har skypat med både mamma och pappa. Mala är så otroligt rolig, den unga damen börjar bli riktigt stor nu!

Ikväll skulle egentligen jag och Linda på bio, men på grund av sömnbristen inatt ska jag ta det lugnt.
Imorgon är både jag och Linda lediga, så vi ska hitta på något kul! Det behöver jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test